S linkbuildingem se v dnešní době může setkat opravdu každý. Stal se takovou běžnou záležitostí našich životů. Dal by se považovat za jakýsi zpětný odkaz. V našem dnešním článku jsme se ale rozhodli zaměřit na jednu z možností, která se nazývá nepřímý linkbuilding. Něco takového se nejvíce hodí pro weby, které jsou komerční.

Ten, kdo potřebuje získat zpětné odkazy na své weby, se již jistě setkal s tím, že existuje pouze hrstka lidí, kteří by byli tak hodní a pomohli odkázat na stránky, které jsou komerční. Velká spousta majitelů je odmítá dokonce jen ze zásady. Zbytek očekává odměnu, která by měla převyšovat hodnoty.

Majitelé webu dělají tu chybu, že svůj web registrují pouze do několika katalogů a tím to pro ně končí. Nepřímý linkbuilding ale dokáže nabídnout hodně. Kromě toho je také elegantní a v neposlední řadě snadný způsob, jak se vymanit z odkazové kletby.

Pokud byste chtěli nepřímý linkbuilding charakterizovat, pak lze říci, že díky němu odkazujete na stránky, které odkazují na vás.

Jestliže bychom si vzali klasický linkbuilding , ten usiluje o zpětné odkazy z co možná největšího počtu stránek. Nepřímý linkbuilding sice nezvyšuje počet odkazujících stránek, ale zvyšoval by je samotný web.

Je potřeba dávat ale pozor na to, že hodnota nepřímého odkazu je mnohem nižší než hodnota odkazu přímého.

Možná to na vás teď působí tak, že nepřímé odkazy vlastně ani nejsou moc výhodné. Bohužel je to pravda. Pokud si je totiž srovnáte, rozhodně neobstojí. Lze jich ale získat mnohem více a to i v případě, že je budování přímých odkazů nákladné.

Nepřímý linkbuilding rozhodně není jen metodou SEO. Na internetu najdete spoustu stránek, které toho využívají.

Linkbuilding, který je získán přes zpětné odkazy přivádí dokonce i návštěvníky, kteří jsou skuteční. Nejen tedy imaginární počítačové hodnoty.

Záleží jen na vás, jestli to dotáhnete tak daleko, že přicházející návštěvníci nebudou jen náhodní ‘‘kolemjdoucí‘‘.

Napsat komentář